Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Když mám mluvit portugalsky, tak v Portugalsku. Krásných pláží jsou tam stovky kilometrů a jsou prosté túristů, neb je moře chladné.

0 0
možnosti

Byli jsme tam v roce 2003 a tenkrát to byl zavádějící zájezd jedné naší Ck. Byli jsme varování, žádné zlato na sobě, vše pečlivě schovávat a stejně někteří o něco přišli, Rio bylo v té době opravdu nebezpečné. To se kolem vás shlukovali dva, tři kluci a jen číhali na příležitost. I policisté říkali že nemají šanci je chytit. Když jsme chtěli fotit nebo točit tak já chodila pul metru za manželem jak bodyguard. Nafotili, natočili a hned odnesli věci do hotelu potom teprve jsme šli se v klidu projít. Obzvlášť na Copacabane. Jsem ráda že se to zlepšilo, Rio totiž považuji za nejkrásnější město na světě .

0 0
možnosti
Foto

Díky za zajímavou procházku po Riu

1 0
možnosti

J95a58n 69M73a28r57e63k

5. 8. 2023 18:47

V Riu jsem byl dvakrát a mám na něj ty nejhezčí vzpomínky. Lidé milí, ochotní pomoci, když si připadáte ztracení. Nikdo vám tam kameru na ulici neukradne...viděl jsem tam nějakou angličanku jak na Ipanimě provokativně fotila okolí. Jak už jsem tu jednou psal, můj kamarád, který jezdil do Ria služebně velmi často jednou šel po pláži a domorodí opáleníhoši hráli 'debla' Chyběl jim jeden..a tak ho vyzvali, aby si s nima šel zapinkat. Fot'ák za 3000 dolarů položil na zem, do jednoho rohu hřiště. Za hodinu hry, kde jim fandila spousta kolemstojících si vzpoměl na fot'ák-Ležel tam, kde ho položil. Myslím, že se Cariocas křivdí.

Připomíná mi to jeden český vtip. Jistě znáte tu historii s řeckým filosofem Diogenem, který bydlel v sudu. A chodíval za bílého dne po městě s lampičkou...hledal 'člověka' a tak chodi a chodil, až přišel na hlavní nádraží v Praze. Tam bezradně chodil po hale, až ho oslovil policajt: 'Nejste náhodou Diogenes?' 'Jo to jsem' odvětil Diogenes. 'A to stále hledáte toho člověka?' 'Ale kdepak. odešel jsem si tu na závhod a někdo mi tu lampu zatím ukrad a tak ji tu hledám....'

0 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 670x
Vysokoškolská pedagožka a historička, kterou baví psát i trochu jinak, a to zejména ze zahraničních cest. A už ji nebaví svými cestovatelskými dojmy zahlcovat mailové schránky přátel, z nichž někteří tuto autorčinu mánii trpělivě snášejí již po dlouhá léta.

Seznam rubrik