Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Když jsem navštívil Čínu poprvé, tak jsem (jsme) nevěděl, jak to všechno vstřebat. Stravili jsme tam celé tři měsíce, než jsme došli k poznání, že jsme "objevili" tak dvě promile této nádherné země.

Jsou články, kterých není nikdy dost, děkuji za něj.

Karma.

4 0
možnosti

Arnolde, příště jedeme spolu ! A do vzorové rodiny! - tam budeme bydlet. Vážně, kdy se milují - množí, nechápu ! Číňan je všude - V parku , kde cvičí i s ptákem (v kleci) :-), před domem - za domem - Všude ! Odpočívá v dřepu a furt kouří ! Zase já, kdybych tu jejich večer pomiloval - Ráno ji v řadě - nepoznám ! ap. ... :-)

1 0
možnosti

Dobře, že jste ten globus tam dala. Když jsem stál v recepci hotelu, tak mi to nějak nefungovalo. Kolem ještě, doplňkové časomíry světa - tak jsem zíral. Pohled Evropana na to není zvyklý. Máme to ze školního atlasu, zažito samozřejmě jinak ! (Evropa jako střed - Vlevo USA - vpravo Rusko) ...

Čína je úchvatná, všude je člověk ohromován ! Jejich Zdí, až po Terakotovou armádu. Jiný svět, jiná kultura a ty neuvěřitelné proměny ! Už samotný let je zážitkem - s vyfasovanou dekou ! (Mezipřistání - Pakistán Karachi) . Noční přílet na Peking - město v promyšlených geometrických obrazcích ! Za jeden z nejlepších zážitků pak považuji = Na vypůjčeném kole, samostatná jízda ulicemi hlavního města. Připadal jsem si jako součást jakéhosi potůčku, který se z bočních ulic slil ve veletok ! Už to prosté šustění gum, pohyb řetězů a cinkot zvonků ! Ihned jsem si vzpomněl - The song "Bicycle Race" by Queen ... !..

Jako mazaný, jsem si přivezl náš příbor - Byl mi ihned zabaven, jejich hůlky se nakonec poddaly ! Je dobré to absolvovat, člověk má o čem přemýšlet. Doporučuji, včetně filmu - Bernardo Bertolucci, (1987) - Poslední císař. (Film získal celkově devět Oscarů) Je úchvatné projít náměstím Nebeského klidu a Zakázaným městem. Postavit se, vedle jeho trůnu ! (Finančně již dostupné, s přímým letem, úžasné !) :-)

6 0
možnosti
Foto

Díky za zajímavý blog s pěknými fotografiemi. Překvapilo mne, že (někteří) Číňané považují Konfucia za Boha a modlí se k němu. Myslel jsem si, že Číňané jsou zpravidla ateisté a Konfucius je jen vážený filosof, jehož filosofii znají a snaží se jí používat.

Co se Boha týče, jsem četl názor, že Číňané uznávají pouze dva Bohy: moc a peníze. ;-)

4 0
možnosti

Kolem mne je to sám Číňan!

:-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS